Nog even geduld

6 augustus 2013 - Haarlem, Nederland

Over exact 4 weken en 1 uur moet het vliegtuig landen op Minneapolis/St. Paul international airport. Deze week netjes bericht gehad dat de vluchten tussen Minneapolis en Las Vegas een kwartier later gaan. Dit betekent dat ik een kwartier meer overstap tijd heb als ik de VS binnen kom. Dat is toch wel een prettig gevoel. Aan de andere kant wordt mijn overstap op de terugweg terug gebracht van bijna anderhalf naar iets meer dan een uur.

Ik heb nog geprobeerd een gratis upgrade te krijgen voor de auto (we blijven Hollanders toch?), maar volgens Alamo zou de actie tot 1 augustus geldig zijn. Inmiddels is de actie verlengt met een paar weken, maar nog net te kort voor mijn autohuur. Ik wacht nog maar even een week of 2 tot het nogmaals wordt verlengt.

Inmiddels ben ik wat actiever op het Amerika Alles forum om zodoende iets meer activiteiten te kunnen plannen voor Los Angeles. De tijd in Las Vegas zit aardig vol gepland, de dagen tenminste, de avonden zal wel mensen en lichtjes kijken worden op de strip en in de casino's. Ik wil best wat geld voor je inzetten, maar ik doe alles op rood en ben je alles kwijt (want wie controleert het of ik inderdaad inzet?  :) ).

In ieder geval nog maar 18 dagen werken en dan is het zo ver. Wel vervelend als je uit je werk naar huis rijd en de vliegtuigen Schiphol ziet verlaten. Kan eigenlijk niet meer wachten.