Keuzes maken

19 juli 2013

Aangezien het niet echt druk is op het werk, kan er gekeken worden naar wat er allemaal gedaan kan worden zodra er voet op de bodem in Las Vegas wordt gezet. De glamour en glitter van Las Vegas komt voornamelijk 's avonds tot zijn recht met alle neon reclames dus echt veel zorgen maak ik me daar niet over. Overdag staan in de eerste 3 dagen Red Rock Canyon, de Hoover dam, de Skywalk aan de westzijde van de Grand Canyon en de Fire Valley op het programma.

Op weg naar Los Angeles wordt een klein stuk van route 66 gereden en vervolgens door Joshua Tree National park naar Los Angeles. Een lange rit van ongeveer 340 mijl, maar zeker de moeite waard en ik heb de hele dag. Helaas is nog niet bekend hoe laat de Angels spelen, dus 1 dag wordt het tot nu toe moeilijk plannen. De twee andere wedstrijden, van de Dodgers tegen de Diamondbacks, worden 's avonds gespeeld en dat stadion weet ik wel te vinden want dat was op nog geen 3 mijl van ons hotel vorig jaar. Ik kan dan ook die dagen iets inplannen en tijd over houden om naar het stadion te rijden. Tot nu toe staan een toer door de Warner Bros studio en Monterey Bay aquarium in combinatie met whalewatching op het verlanglijstje. Eerst maar eens wat meer informatie bekijken of er inderdaad wel walvissen te zien zijn in september.

Met alle activiteiten is er bijna tijd te kort, ik zal dus wat minder moeten inplannen of minder tijd uit trekken voor sommige activiteiten. Lastige keuzes.

In ieder geval kan ik van de autoritten onderweg filmpjes maken. Van mijn collega Tristan heb ik een dashboardcam te leen gekregen die in HD kan filmen. Opnemen gaat met 1 druk op de knop.

1. Monique:
    19 juli 2013
    Dat ziet er alweer geweldig uit , brings back the memories !!