Lange reis

10 september 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Om 10:35 Nederlandse tijd zouden we naar Washington vliegen om daar over te stappen op een vliegtuig naar Los Angeles. Natuurlijk het hele vliegtuig tot de nok toe vol en die kleine man voor je gaat de hele reis met zijn stoel zo ver mogelijk naar achteren.

Na een vlucht van bijna 9 uur op Dulles aangekomen moeten we eerst door de douane om het land in te mogen, daarna door een andere douane omdat je niets aan te geven hebt, en vervolgens mag je het land in. Rustig naar Gate G7 gelopen,  maar daar is het erg rustig. Dan toch maar even op de borden kijken en natuurlijk is de gate aangepast naar D1, zo'n halve mijnl verderop. Gelukkig net op tijd om in te checken.

Kennelijk hebben we de wind mee, want een half uur voor op schema komen we in Los Angeles aan., ongeveer half 2 in Nederland, maar half 6 ;s middags in Los Angeles. Dan de auto ophalen, je krijgt geen sleutel mee, maar je mag er gewoon 1 uitzoeken. Het is een Chevy impala geworden en Huub had al bijna drie keer het raam van zeer dichtbij gezien voordat ik door had dat je in een automaat niet hoeft te schakelen. Toen ik dat eenmaal door had, was het zeer relaxt rijden, geen gestress van baanwisselen, ritsen zonder morren en als je iets minder hard in de linkerbaan rijdt, dan gaan ze er gewoon rechts voorbij.

Inchecken in het hotel, even wat eten bij de Chinees en het is nu net over half 10 in de avond, maar wij zijn beide uitgeteld want we zijn al 25 uur op. Wektrusten.

1. Bianca:
    11 september 2012
    Mooi dat jullie goed zijn aangekomen. Ga ervan genieten.
  2. Peter warmerdam:
    11 september 2012
    blij dat jullie goed zijn aangekomen welterusten en blijf jullie volgen gr peter en gina
  3. Ingrid:
    11 september 2012
    Jongens....geniet er lekker van. We gaan je volgen met je verhalen. Gr hiero